! یه شوور هم نداریم

(: با لبخند وارد بشید

! یه شوور هم نداریم

(: با لبخند وارد بشید

! یه شوور هم نداریم

یادم نرود چه می خواستم،یادم نرود چه باید می شد. با زبان طنز، گاهی کودکانه و گاهی مغرضانه که یادم نرود شوخی شوخی،جدی می شود، به امید اینکه به درد یه بنده خدایی خورد، دلی را شاد کرد، خلاصه با اسم ساره می نویسم بی هیچ نقطه و اضافه ای، لطفا با لبخند بخونید، علی یارتون

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
پیوندها

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

در سفر همسفر بایدت

یه شوهرم نداریم حالا که ثبت نام اربعین هست اسممون را با اون بنویسیم و هی نشنویم که دختر مجرد بردن کربلا تو این اوضاع خطرناکه.

تو کل مسیر با هم حرف بزنیم ،شب ها تو جاده بمونیم،با یه ساک کوچولو ساده ترین سفر عمرمون را هم بریم،البته آنتالیا که جای خودش!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۶
يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

پا به پای هم

یه شوور هم نداریم

صبح که از خواب بلند شد ماهم پاشیم یه صبونه کامل آماده کنیم و با چشم هاب بسته بخوریم ، یه کم به هم بخندیم و دلش را قرص کنیم که میفهمیم کله صب پاشدن رفتن سر کار نشون دهنده خوبی آقامونه و بفرستیمش سر کار و خودمون تااااا ظهر دوباره بخوابیم،سحر خیز بودیم دیگه.در این حد کامروایی بسه.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۰۱
شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

!کلونی تون را به خاک میکشونیم

یه شوهرم نداریم

باهاش از صبح تاشب ایکس باکس بازی کنیم،کری بخونیم،تخمه بشکنیم و خونه را به گند بکشیم،بعدش چون هیچکدوم حاضر نیستیم خونه را تمیز کنیم،تا یه هفته روی کاناپه ها زندگی کنیم،اینبار خدا خیر بده مامانش را که یهو گفتن میخواهیم بیاییم خونتون که مجبور شدیم پاشیم یه تغییری دوتایی به این وضعیت بدیم وگرنه عمرا کوتاه بیام،والا با این نوناشون.

یه لحظه خودمم باورم شد که واقعیه موضوع!!!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۱
جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ب.ظ

راحت بخواب من اینجام ،نگران نباش

یه شوهرم نداریم 

که روز جمعه ای بخواد تا لنگ ظهر بخوابه و ما مث یه ماده شیر پشت در اتاقش بست بشینیم که کسی رد نشه و صدا کنه.فقط خودمون هر 5 دقیقه ای یک بار کله مون را بکنیم تو اتاق و  ازش بپرسیم:عزیزم من را چقدر دوست داری؟؟؟خوابیدی؟؟خواب بد که نمی دیدی؟؟پاشو دوباره بخواب.

آخرش هم دست پیش را میگیریم که روزهای تعطیل آخه چرا اینقدر بداخلاقی تو؟؟!! من را بگو اییییین همه حواسم بهت هست راحت بخوابی.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۵
چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۶ ب.ظ

با تشکر از درک مادر شوهر محترمه

یه شوهر هم نداریم

بیاد سر دفاعمون بشینه کل زمان هی نگاش کنیم و اون لبخند معنادار بزنه و سرش را تکون بده و دلمون گرم باشه که تنها نیستیم،آخرش هم از اون به خاطر حمایت هاش تشکر کنیم.ماهم سر دفاعش، روی یه پارچه بنویسیم عزیزم ریدی و بدیم دست دوستاش بگیرن بالا تا بدونه وقتی میگم اول از  من تشکر کن بعد مامانت یعنی چه؟

البته تو پایان نامه ام به جای حمایت باید بگم به خاطر انجام پروژه!خوب زن گرفته باید امور خارج از منزل را انجام بده دیگه!!! پ ن پ من با برق 220 ولت کار کنم لابد!!!


پ ن :یه نوشته بی مزه بعد از یه سال! ولی دوباره سلام (:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۶